Ga naar content
OrangeTalent
Terug naar Onze diensten

Conversie optimalisatie (CRO)

Thumbnail voor: Van fans, naar kopers

Van fans, naar kopers

Heb je een website of webshop? Mooi. Dan is het tijd om te gaan focussen op conversie. Om van jouw fans, kopers te maken. Voor een klinkend bedrijfsresultaat. Hoe je dat doet? Met behulp van conversie optimalisatie (ofwel CRO) Wij voeren optimalisaties uit op basis van analyse van jouw website en bezoekersdata.

  • 1. Doelen stellen
  • 2. Analyse
  • 3. Aanbevelingen
  • 4. A/b testen
  • 5. Evalueren
Thumbnail voor: Actiepunten op basis van data

Actiepunten op basis van data

Met Google Analytics, Heatmaps en usability-onderzoek onderzoeken we hoe echte bezoekers zich gedragen op jouw website. Zo weten we precies welke tegen belemmeringen of onduidelijkheden gebruikers aanlopen. En weten we waar op ingespeeld moet worden. Na ons onderzoek, ontvang je van ons een helder rapport mét een concreet actieplan om je site te optimaliseren.
Thumbnail voor: Optimaliseren met resultaat

Optimaliseren met resultaat

Het actieplan voeren wij graag voor je uit. De resultaten van de optimalisatie delen we met je. Maar we weten inmiddels: die resultaten ga je zelf ook direct merken!

  • Haal meer uit bezoek
  • Uitgebreide tracking en testen
  • Optimaliseer in elke fase

Wij hebben conversie geoptimaliseerd voor

CRO team

Bij OrangeTalent zit conversie optimalisatie in onze vingers. We zijn dagelijks bezig om websites van onze opdrachtgevers te optimaliseren en het maximale uit de bezoekers te halen. Dit doen wij met passie voor techniek, design en marketing. Door de combinatie van expertise kunnen wij heldere adviezen geven en de volledige CRO uitvoering tot ons nemen.
Toegankelijkheid website

Conversie van jouw website of webshop optimaliseren?

Digitaal succes is dichterbij dan je denkt.
Nieuwsgierig? Dan is het tijd voor OrangeTalent.
  • 15 jaar online ervaring
  • Heldere analyse
  • Doelgericht advies