Korte lijnen met Google
Google is altijd bezig met optimaliseren en het ontdekken van nieuwe kansen. Als Google Ads specialist heb ik hier veel contact over met mijn contactpersoon bij Google. Tijdens onze maandelijkse meetings, spreken we over mogelijkheden en sparren we over optimalisaties voor lopende campagnes. Naast het doornemen van de campagnes, kijken we ook naar huidige en nieuwe functionaliteiten.
Google Ads Bèta's
Zo namen we vorige week de nieuwste bèta's van Google Ads door. Het was een fijn gesprek. Direct na de meeting ben ik aan de slag gegaan met het testen van de bèta's in Google Ads. Van de volgende vier functionaliteiten werd ik gelijk enthousiast:
- 1. Google Performance Max Campaigns
- 2. Google Image Extensions
- 3. Lead-form via Google Display
- 4. Pick-up later - Google Shopping
Meer lezen op Frankwatching
In een blog op Frankwatching licht ik alles over mijn favoriete bèta functionaliteiten verder toe. Ik neem je stap voor stap mee in de mogelijkheden. En vertel waarvan ik verwacht dat het een gamechanger in online advertising gaat worden. Je kunt mijn blog via deze link lezen: 4 veelbelovende Google Ads-bèta’s.

Over mij:
- Meer dan zes jaar werkzaam bij OrangeTalent
- Gespecialiseerd in Google: zowel SEA en SEO
- Altijd op zoek naar nieuwe trends