Ga naar content

COVID-19: Hoe gaat OrangeTalent om met de richtlijnen?

De coronacrisis raakt ons allemaal, als bedrijf en als mens. Dit betekent dat we ons moeten aanpassen. Maar stilstaan is geen optie. Daarom kijken we bij OrangeTalent naar de mogelijkheden en kansen die ontstaan. Juist tijdens deze periode vol fysieke en sociale beperkingen, is het belangrijk om online een sterk merk te hebben staan. Daar helpen wij je graag bij.

Welke maatregelen heeft OrangeTalent getroffen?

Bij OrangeTalent hanteren we de richtlijnen van het RIVM. Dit betekent 1,5 meter afstand houden, geen handen schudden, heel veel schoonmaken en handen wassen, en waar het kan thuiswerken. Natuurlijk is dit voor iedereen even schakelen, maar alleen samen krijgen we corona onder controle.

Benieuwd welke maatregelen wij precies treffen? Download onze PDF!

Wat betekent dit voor jouw organisatie?

Ons contact met opdrachtgevers verloopt uiteraard ook anders dan we gewend zijn. Gelukkig leven we in een tijd waar de online middelen niet ontbreken. Een telefoongesprek of video call is snel gepland. Brainstormen op afstand is geen probleem door onze software. Geen zorgen dus, we kunnen jouw organisatie alsnog te woord staan.

De kans is groot dat je omzet terugvalt. Natuurlijk mag je daar even van balen, maar blijf niet bij de pakken neer zitten. Wat kunnen wij hierin voor je betekenen? Wij begrijpen als geen ander hoe belangrijk het is om juist nu online uit te blinken. 

Wij nemen de veiligheid van jou en van onze medewerkers serieus. Daarom zorgen we ervoor dat al het contact op een veilige manier verloopt. 

We helpen je graag. Hoe we dit nu doen?

Uitblinken. Dat is nog altijd ons doel. Tijdens de coronacrisis denken we graag met je mee over nieuwe kansen voor jouw organisatie. Nu nóg meer digitaal dan voorheen. 

Samen kunnen we - weliswaar via een video call - kijken naar de mogelijkheden voor jouw organisatie. We zorgen samen voor een plan waarmee je ook nu stappen kunt maken. 

We helpen je met het ontdekken van nieuwe kansen. Staat jouw business stil? Laat het ons weten. Er is altijd iets mogelijk. Hierbij enkele voorbeelden van concepten die wij hebben gerealiseerd door in te spelen op deze bijzondere tijd:

Wat kun je zelf oppakken? 

Nu de wereld on hold lijkt te staan, heb je meer tijd om kritisch te kijken naar je organisatie. Wat zijn je doelen? Wat valt er te verbeteren?

Veel bedrijven hebben helaas (noodgedwongen) meer tijd door het wegvallen van de vraag. Het is verstandig om deze periode te gebruiken om er na de crisis sterker uit te komen. Pak dus dat ene project wat al maanden ligt op, vernieuw je website of shop of laat die ene applicatie nu bouwen zodat je straks een stuk efficiënter kan werken. Je hebt nu immers de tijd!

Juist nu is het belangrijk om online marketing te voeren. Zit dit niet on hold! Uit onderzoek blijkt dat ondernemingen die tijdens een crisis investeren in zichtbaarheid en naamsbekendheid tot 7 keer harder groeien na de crisis dan concurrenten die niet investeerden.

De voordelen van nu starten met online marketing?

  • Er zijn lagere CPM tarieven (kosten per duizend vertoningen)
  • Er is minder concurrentie (concurrenten trekken zich terug)
  • Hogere consumptie social media (klanten hebben meer tijd)

Het is belangrijker dan ooit om je klanten bij je te houden. Neem daarom de tijd om in contact te blijven met je klanten. Wees eerlijk en inventariseer waar jouw klanten op dit moment behoefte aan hebben. Wie weet kom je tot nieuwe inzichten! Blijf in contact, want je weet: alleen samen krijgen we corona onder controle. 

Let's e-meet!

We plannen graag een visuele afspraak met je in! Gaat je voorkeur toch uit naar een afspraak op locatie? Neem dan onze maatregelen voor op locatie werken nauwkeurig door.