Ga naar content
Vragen? Bel ons 0341 561 341

Véél Engelse vakjargon in de marketingbranche

Bila, levelen, deep diven... je hoort het vast vaak langskomen. Net als journey en een call. Allemaal buzzwords die steeds meer worden gebruikt binnen de marketingbranche. Het lijkt wel alsof er wekelijks Engelstalige jargon bijkomt. Marketing buzzwords worden zelfs als ergste jargon van het jaar bestempeld. 

Hoe denk jij over buzzwords?

😍 Ik hou van buzzwords!

Jij wordt helemaal enthousiast van buzzwords. Een goede ontwikkeling die helemaal past bij deze tijd. Op het ontdekken van nieuwe woorden ga jij dan ook heel lekker. Hoe meer, hoe beter! Je vindt Engelse jargon top klinken en gebruik je om jouw praatje nét iets smeuïger te laten klinken.

👎 Vreselijk, die buzzwords...

Jeuk, dat is wat je van die Engelse jargon krijgt. Al die buzzwords... Het zijn toch gewoon verkapte versies zijn van ‘normale’ Nederlandse woorden. Jij communiceert daarom het liefst ABN, zonder Engelse vakjargon, want dat zorgt voor ruis. We leven per slot van rekening in Nederland, toch?