Ga naar content
Vragen? Bel ons 0341 561 341

Verliezen online marketeers invloed door automatisering?

We kunnen er niet meer omheen. De automatisering wurmt zich in sneltreinvaart tussen allerlei uitvoerende taken. Waar je eerst nog handmatig mee bezig was, wordt nu binnen een paar seconden geregeld door slimme AI. Wat betekent dit voor de toekomst? Dat je als marketeer alleen je invloed behoudt door te gaan adviseren en creatief te blijven. Want daar kunnen geen robots tegenop.

Wil jij van invloed zijn?

👎 Nee, ik hoef geen invloed

Voor iedereen is het uitoefenen van invloed anders. De één ervaart invloed als het overtuigen van anderen met argumenten. De ander ervaart invloed als macht. Het één is niet beter dan het ander, voor jou als professional geldt dat werkgeluk je uit bed doet komen elke ochtend en niet de mate van invloed.

😍 Ja, ik wil graag invloed!

Voor jou geldt invloed als iets van waarde dat je kunt inbrengen voor de ander. Op een positieve manier. Jij barst van de ideeën en wil graag zo snel mogelijk aan de slag. Met de automatisering in het vooruitzicht ben je juist vastberaden om elke kans aan te grijpen om jouw opdrachtgever écht verder te helpen.