DB Keukens

DB Keukens

DB Keukens, inspiratiebron in keukens

In 1991 begint DB Keukens vanuit het Zeeuwse Sint-Annaland met de verkoop van keukens aan huis. Vanuit praktijkervaring weet DB Keukens als geen ander dat een probleemloze montage begint bij de verkoop. De mentaliteit daarbij is: Afspraak is Afspraak! Deze benadering blijkt succesvol: Ardi groeit door mond-tot-mond reclame en verwerft grote regionale bekendheid.

Om meer landelijke dekking te krijgen, wordt in 1996 Arma Keukens in Nunspeet geopend. Het jonge Arma-team heeft service hoog in het vaandel. In korte tijd verkrijgt Arma Keukens een stevige reputatie in Gelderland. De 25 jaar ervaring in het van A tot Z realiseren van keukens en badkamers geeft DB een geweldige voorsprong. De duizenden enthousiaste klanten zijn daarvan de beste ambassadeurs.

KeukenGroep van formaat

Ardi en Arma gaan verder als DB Keukengroep. De kracht van de DB-mentaliteit 'Afspraak is Afspraak’. Beide bedrijven groeien uit tot volwassen bedrijven met een goede reputatie rondom het ’traject na handtekening’. De volgende jaren groeit DB KeukenGroep stapsgewijs tot een KeukenGroep van formaat met meerdere identieke vestigingen.

Schermafbeelding van de voordelen pagina
Schermafbeelding van de zo werkt het pagina
Schermafbeelding van de veelgestelde vragen pagina

Nieuwe online uitstraling

Om de online ervaring van de doelgroep te verbeteren, gaat DB Keukens voor een nieuwe online beleving. Het moet transparantie en vertrouwen uitstralen. De bezoeker oprecht willen adviseren, informeren en inspireren. Het uitgangspunt is: toegankelijkheid en een vertrouwelijke omgeving.

DB Keukens printscreen

Duidelijke pagina’s met mooi beeldmateriaal, met goede informatie in een strak design.

Overzicht en inzicht

De structuur van de website moet aansluiten bij de doelgroep van DB Keukens: kopers van een nieuwe keuken of badkamer. Met behulp van een gedegen onderzoek naar User Experience, is de eerste opzet ontwikkeld en deze wordt tot op heden geoptimaliseerd. In elke (nieuwe) fase investeren we in de communicatiewijze richting de doelgroep.

Er is gekozen voor een strakke uitstraling, die rustig op de doelgroep afkomt. De sfeer wordt neergezet met de aanwezige content. De structuur en communicatie zorgt ervoor dat de doelgroep zich aangesproken voelt. Door de overzichtelijke structuur vindt de bezoeker eenvoudig zijn weg.

Het resultaat

Ook benieuwd naar het resultaat van de optimalisatie van de DB KEUKENS website?

Bezoek de site

Benieuwd wat
OrangeTalent voor jou kan doen?

Neem contact op, de verse jus d'orange staat klaar!


Niels Callenbach