Dries van den Berg wil met de transitie van palingrokerij naar palingexperience de grootste visspecialist van Nederland worden. Aan ons de opdracht om dit online uit te stralen, want de échte beleving moet al online beginnen.

Een online uitnodiging voor een offline bezoek
Sinds 1978 is Dries van den Berg de plek waar wordt genoten van dagverse gerookte paling. Vanuit een focus op de offline ervaring en ambacht is een warme online beleving gecreëerd. Bij een bezoek aan de website krijgen mensen meteen zin om langs Dries te gaan en een visje te proeven.


Persoonlijke en warme uitstraling
Aan de hand van een fotobriefing maakten we een leidraad voor de foto’s op de website, mogelijk advertentiemateriaal en social media posts. Hiermee kan Dries van den Berg consistentie behouden in haar online uitstraling.




Interactieve inspiratie
Een uitje naar Harderwijk kan niet zonder een bezoek aan het Palingmuseum. Dé plek om een uniek kijkje achter de schermen te krijgen in de Palingrokerij. Om bezoekers voorafgaand aan het museumbezoek te inspireren hebben wij een interactieve website gecreëerd. Hier komt het museum al tot leven.






Meer zien?

Wil jouw organisatie ook digitaal uitblinken?
Heb je een concrete vraag? Of wil je meteen een offerte? Wij reageren binnen 1 á 2 werkdagen.