
Nieuwe en warme positionering
DutchDays wil kandidaten een balans geven tussen hun werk en hun vrije tijd. De nieuwe pay-off ‘Good work, good life’ en warme fotografie past bij de rol als zorgzame recruiter. Wij vertaalden de huisstijl naar de website. Zo bedachten wij geanimeerde illustraties waarin de weegschaal symbool staat voor de balans in je leven.


Makkelijk zoeken en reageren op vacatures
Snel en eenvoudig passende vacatures vinden. Steeds meer kandidaten doen dat op hun mobiele apparaat. Vanuit een mobile-first gedachte zetten wij het gebruikersgemak op smartphone centraal. Zo is elke stap in het sollicitatieproces intuïtief en conversiegericht.



Meerdere talen, één CMS
De doelgroep van DutchDays bestaat uit Oost-Europese arbeidsmigranten. In het CMS bouwden wij een module waarmee een beheerder alle content eenvoudig kan vertalen. Veelgebruikte termen zijn in één tabel per taal aan te passen. En bij het bewerken van een pagina switch je met een druk op de knop naar een andere taal.

Laagdrempelig artikelen opmaken
Nieuwe kandidaten en werkgevers bereiken. Interessante content biedt daarin nieuwe ingangen. Dankzij onze content module is het een fluitje van een cent om een artikel te verrijken met foto’s, sliders, video’s en quotes. Zo maakt DutchDays snel aantrekkelijke artikelen die via social media en e-mail verspreid worden.


Creëren van interesse rond live-gang
Terwijl de website in ontwikkeling was, ging een special teaser website online. Door hun mailadres in te vullen werden bezoekers via een mailing op de hoogte gesteld van de livegang. Een eenvoudige manier om DutchDays al vroegtijdig tussen de oren te krijgen.

Meer zien?

Wil je ook uitblinken met een nieuwe website?
Heb je een concrete vraag? Of wil je meteen een offerte? Wij reageren binnen 1 á 2 werkdagen.