
Inspireren van (potentiële) klanten en stakeholders
In hun briefing gaf Heicom ons diverse punten mee waaraan de website moest voldoen. Zowel in uitstraling als in functionaliteit. De communicatieboodschap van de site moet in ieder geval de volgende punten bevatten:
- Vergroening verbetert de kwaliteit van leven en Heicom zet de natuur in zijn kracht om de bodemvruchtbaarheid daartoe te verbeteren.
- Wij realiseren groei in uitdagende omgevingen.

Informeren over diensten en producten
Heicom levert met bodemverbeterende producten en substraten jaarlijks een gezonde groei op projecten door heel Nederland. Het maatwerk dat geleverd wordt moet duidelijk op de site naar voren komen. Door te categoriseren kan Heicom op diverse projecten specifieke producten tonen en kunnen deze direct worden aangevraagd.

Faciliteren in het aanvragen van een offerte
Heicom wil de dienstverlening op het gebied van het aanvragen van offertes en het aanleveren van bestekteksten zoveel mogelijk verplaatsen naar de online omgeving. Door bij elk product aan te bieden dat er ook een bestektekst kan worden meegestuurd of advies kan worden gegeven, houd Heicom de drempel laag.

Meer zien?

Wil jouw organisatie ook digitaal uitblinken?
Heb je een concrete vraag? Of wil je meteen een offerte? Wij reageren binnen 1 á 2 werkdagen.