In 1991 begint DB Keukens vanuit het Zeeuwse Sint-Annaland met de verkoop van keukens aan huis. Vanuit praktijkervaring weet DB Keukens als geen ander dat een probleemloze montage begint bij de verkoop. De mentaliteit daarbij is: Afspraak is Afspraak! Deze benadering blijkt succesvol: Ardi groeit door mond-tot-mond reclame en verwerft grote regionale bekendheid.
Om meer landelijke dekking te krijgen, wordt in 1996 Arma Keukens in Nunspeet geopend. Het jonge Arma-team heeft service hoog in het vaandel. In korte tijd verkrijgt Arma Keukens een stevige reputatie in Gelderland. De 25 jaar ervaring in het van A tot Z realiseren van keukens en badkamers geeft DB een geweldige voorsprong. De duizenden enthousiaste klanten zijn daarvan de beste ambassadeurs.

Bezoekers verleiden tot showroombezoek
De structuur van de website moet aansluiten bij de doelgroep van DB Keukens. Zij hebben behoefte aan inspiratie voor hun keuken of badkamer, informatie over de organisatie en garantie. En willen bovendien eenvoudig een showroombezoek kunnen plannen. De vormgeving is écht DB: fris, modern & sfeervol. Niet in de laatste plaats door de professionele sfeerfotografie, waar alle ruimte voor is gemaakt in de lay-out.
Door gedegen usability onderzoek is de website de afgelopen jaren gefaseerd verder verbeterd. Met als doel om meer bezoekers te verleiden naar één van de showrooms te komen.


Meer gemak voor de grootste groep gebruikers
In verdere design sprints hebben we gewerkt aan het verbeteren van het mobiele design. Zo kwamen we op een navigatiebalk die dichterbij je duim staat. We maakten knoppen groter en zorgden voor een efficiëntere indeling van de informatie. Dat vergroot gemak en conversie bij het groeiende aantal mobiele gebruikers.

Digitale start in de showroom
De online ervaring wordt meegenomen in de showroom, waar de verkoper bij een afspraak verteld over DBKeukens. Om hem te ondersteunen in zijn verhaal is een applicatie gemaakt voor de tv schermen in de showroom. Het scherm geeft informatie over het bedrijf, en biedt een tijdlijn met achtergrond informatie, een overzicht met alle vestigingen en de merken die DB voert. Een goed begin van een showroom bezoek.


In de showrooms biedt het touchscreen uitgebreide informatie over de DB Keukengroep
Werken bij website
Technisch personeel vinden, dat is best een uitdaging. Om het aantal sollicitanten te vergroten hebben wij een wervingssite ontworpen. Hier kan DBKeukens zich presenteren als werkgever aan potentiële kandidaten. We hebben in het bijzonder nadruk gelegd op het DB Vakcollege en de vacaturepagina's, om een goede indruk te geven wat je kan verwachten in je opleiding & baan als keukenmonteur. Het design biedt verder volop ruimte voor aansprekende fotografie van de werkvloer.




Hoe ziet je werkweek er uit? In welke regio ben je actief? De antwoorden zie je op de uitgebreide vacaturepagina.

Een complete digitale ervaring in stijl
Van een website voor consumenten, een digitaal welkomstscherm in de showroom tot een wervingssite voor kandidaten: elke uiting is doordacht ontworpen in de huisstijl van DBKeukens.

Wil jouw organisatie ook digitaal uitblinken?
Heb je een concrete vraag? Of wil je meteen een offerte? Wij reageren binnen 1 á 2 werkdagen.