Customer Success Manager

Great people lead to great success
Ons team van gedreven professionals is het hart van alles wat we doen. Wij zetten mensen op één, omdat we geloven dat dit de sleutel is tot digitaal succes. Er is een onbeperkt opleidingsbudget beschikbaar om jouw groei als professional te ondersteunen vanuit je ambitieplan. Je krijgt de kans om samen met onze klanten groots te denken en te handelen. Je werkt met andere experts met ieder hun eigen expertise aan het succes van de klant.
Genoeg over ons, nu over jou
Jij gaat klanten succesvol maken! Hoe? Door verder te kijken, buiten de kaders te denken en kansen te zien waar anderen ze missen. Jij definieert samen met de klant wat succes betekent, en zorgt voor meetbaar succes.
Jij bent de verbinder tussen klant en specialist, het aanspreekpunt dat precies weet wanneer welke expertise nodig is. Met jouw pro-activiteit en scherpe blik zet je klanten én collega’s in hun kracht. Je bouwt sterke klantrelaties op door duidelijke communicatie, relevante adviezen en een hands-on aanpak.
Jij speelt een sleutelrol in het succes van onze klanten.




Dit heb je nodig
HBO/WO werk- en denkniveau.
Minimaal 4 jaar relevante werkervaring.
Een proactieve, doelgerichte mindset: je signaleert kansen, denkt vooruit en handelt met impact.
Je kunt snel schakelen, werkt oplossingsgericht en zet mensen in hun kracht dankzij je communicatieve vaardigheden.
Ervaring in samenwerken tussen interne teams en relaties.
Jouw job samengevat
Als Customer Success Manager ben jij:
Je stuurt samenwerkingen bij op basis van onze klantbeloften en kernwaarden.
Hét aanspreekpunt voor klanten en collega’s, je bent verantwoordelijk voor succes bij de klant.
De verbinder tussen klantdoelen en onze digitale experts.
Je voert succes assessments uit en zet deze om in persoonlijke succesplannen.
Je signaleert risico’s en kansen bij klanten en in de markt en speelt daar proactief op in.
Je analyseert resultaten en adviseert klanten op weg naar succes.
Hands-on betrokken bij projecten en de implementatie van onze diensten.
Je zorgt dat experts zoveel mogelijk waarde toevoegen bij onze opdrachtgevers. Je zorgt dat de prioriteiten en taken voor iedereen duidelijk zijn.
Je kan onze diensten cross-sellen en up-sellen: zolang je maar waarde levert aan de klant.
Je bent sterk in verwachtingsmanagement en denkt vooruit.
Jouw werk draait dus om het behalen van echte impact – voor klanten én collega’s. Je bent als customer success manager succesvol wanneer klanten echt enthousiast zijn. Successen vieren we samen, want: Great people lead to great success.

Wat bieden wij jou?
Kennismaken? Great to meet you!
Enthousiast geworden over ons en de vacature? Great! Laat je cv achter of deel je LinkedIn profiel met ons en we nemen contact met je op. Een motivatiebrief is niet verplicht, maar verras ons vooral. Great to meet you! Zo ziet ons sollicitatieproces eruit.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.



