Customer Success Manager
Great people lead to great success
Ons team van gedreven professionals is het hart van alles wat we doen. Wij zetten mensen op één, omdat we geloven dat dit de sleutel is tot digitaal succes. Je krijgt een persoonlijke ontwikkelingscoach en een ambitieplan dat speciaal voor jou op maat gemaakt is. Er is een onbeperkt opleidingsbudget beschikbaar om jouw groei als professional te ondersteunen. Je krijgt de kans om samen met onze klanten groots te denken en te handelen en om te leren van andere experts met ieder hun eigen expertise.
Genoeg over ons, nu over jou
Jij gaat klanten succesvol maken! Hoe? Door verder te kijken, buiten de kaders te denken en kansen te zien waar anderen ze missen. Jij definieert samen met de klant wat succes betekent, en zorgt dat het succes plan een meetbare leidraad wordt.
Jij bent de verbinder tussen klant en specialist, het aanspreekpunt dat precies weet wanneer welke expertise nodig is. Met jouw pro-activiteit en scherpe blik zet je klanten én collega’s in hun kracht. Je bouwt sterke klantrelaties op door duidelijke communicatie, relevante adviezen en een hands-on aanpak.
Jouw aandacht ligt bij onze huidige en nieuwe B2B-klanten, met een sterke focus op B2B marketing. Jij speelt een sleutelrol in het succes van onze klanten.
Dit heb je nodig
HBO/WO werk- en denkniveau.
Minimaal 4 jaar relevante werkervaring.
Ervaring met B2B-marketingstrategieën zoals Demand Generation, Account Based Marketing, Branding en leadgeneratie.
Ervaring met CRM-systemen (bijvoorbeeld Hubspot, Microsoft Dynamics of Salesforce).
Een proactieve, doelgerichte mindset: je signaleert kansen, denkt vooruit en handelt met impact.
Uitstekende communicatieve vaardigheden en een ondernemende houding: je inspireert klanten én collega’s.
Ervaring met samenwerking tussen marketing & sales teams.
Jouw job samengevat
Als Customer Success Manager ben jij:
Hét aanspreekpunt voor klanten en verantwoordelijk voor hun succes.
De verbinder tussen klantdoelen en onze digitale experts.
Je voert succes assessments uit en zet persoonlijke succesplannen op voor nieuwe klanten.
Je signaleert risico’s en kansen bij klanten en in de markt en speelt daar proactief op in.
Hands-on betrokken bij projecten en de implementatie van onze diensten.
Je zorgt dat experts zoveel mogelijk waarde toevoegen bij onze opdrachtgevers. Je zorgt dat de prioriteiten en taken voor iedereen duidelijk zijn.
Je kan onze diensten cross-sellen, up-sellen en down-sellen: zolang je maar waarde levert aan de klant.
Je stuurt samenwerkingen bij op basis van onze klantbeloften en kernwaarden.
Je zorgt dat projecten soepel verlopen voor onze collega’s en opdrachtgevers en stemt planningen af met de team-leads. Je bent sterk in verwachtingsmanagement en denkt drie stappen vooruit.
Je krijgt een kick van groei realiseren: of het nu gaat om een resultaat of om een collega die beter is geworden in zijn vak: waarde toevoegen vind jij goud.
Jouw werk draait dus om het behalen van echte impact – voor klanten én collega’s. Successen vieren we samen, want: Great people lead to great success.
Wat bieden wij jou?
Kennismaken? Great to meet you!
Enthousiast geworden over ons en de vacature? Great! Laat je cv achter of deel je LinkedIn profiel met ons en we nemen contact met je op. Een motivatiebrief is niet verplicht, maar verras ons vooral. Great to meet you! Zo ziet ons sollicitatieproces eruit.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.