wortell collega's

De brug slaan tussen mens en technologie

Wortell

Op een interactieve manier kennis toegankelijk maken 

Wortell streeft ernaar mensen te empoweren met de kracht van technologie. Hun missie, "We empower people", draait om het uitrusten van mensen met de tools en vaardigheden die nodig zijn voor succes in hun werk. In een wereld die snel digitaliseert, zet Wortell in op een interactieve benadering om kennis toegankelijk te maken. De samenwerking met OrangeTalent heeft geleid tot de ontwikkeling van een B2B-website die deze visie tot leven brengt, door middel van unieke customer journeys die bezoekers meenemen op een ontdekkingsreis door de mogelijkheden die Wortell biedt. 

De uitdaging

 In de digitale wereld, waarin enorme veranderingen plaatsvinden, wil Wortell mensen graag meenemen in de digitale mogelijkheden. Een brug slaan tussen mens en techniek. Dit is specifieke materie voor een specifieke doelgroep en daarmee uitdagend om te realiseren. De strategische transformatie die Wortell voor ogen heeft, omvat essentiële pijlers: 

  • De transitie maken van aanbodgericht naar servicegericht, waarin het aanbieden van oplossingen in plaats van producten centraal staat.  

  • Een unieke experience creëren waarin bezoekers zelf ervaren wat de mogelijkheden zijn, zonder in te leveren op conversie.  

  • Een onderscheidende werken-bij omgeving die de Employee Value Proposition van Wortell uitdraagt.    

Hoe is dit zo’n groot succes geworden? 

Op de website krijgen de diensten en service van Wortell een prominente plek, onderverdeeld in een vijf thema’s. Toch staan de diensten niet centraal. De bezoeker wél. In plaats van te laten zien wat Wortell doet, is de focus gelegd op inspiratie en helpful content. Zo krijgt de bezoeker continue waarde met relevante content. Content wordt afgestemd op de informatiebehoefte op basis van interesses en de sector waarin iemand actief is. Op de homepage geeft de bezoeker aan welke rol deze vervult, in welke branche en waar diegene in geïnteresseerd is. Op basis van deze selectie krijgen ze relevante content te zien.  

Het marketingteam van Wortell onderneemt doelgericht activiteiten om leads en MQL’s te realiseren. Ze organiseren events, webinars en verzorgen whitepapers en werken met automations. Samen met de SEO, SEA en CRO-specialisten van OrangeTalent hebben zij alle kennis beschikbaar om potentiële klanten de juiste online-ervaringen te geven. Wortell is vindbaar in zoekmachines, bieden bezoekers een uitstekende website-ervaring en zorgen dat de doelgroep verder geholpen wordt in de buyer journey.  

Zoeken zonder beperkingen 

Op het platform is veel aandacht besteed aan de zoekfunctie. Elke gebruiker moet binnen enkele seconden de informatie vinden die hij of zij zoekt. Een zoekopdracht wordt zelfs automatisch aangevuld. 

Bij het genereren van zoekresultaten krijgt een gebruiker niet alleen kennisartikelen te zien, ook producten en diensten, cases en evenementen worden getoond. Zo maakt de website slim gebruik van haar content ter inspiratie. 

Recruitee 

De allerbeste Microsoft-partner worden, kan alleen met de allerbeste mensen. Daar weet de HR bij Wortell alles van. Het verspreiden van vacatures en registreren van alle reacties gebeurt met de software van Recruitee. Door deze software te koppelen met Wortell.nl kunnen we alle vacatures uitlezen en op een unieke manier tonen. Wordt er gereageerd op een vacature? Dan komen deze direct binnen in Recruitee. 

Great success

Na een spectaculaire lancering via LinkedIn live, heeft Wortell in één klap een enorm bereik gegenereerd. Een mooie start richting online succes en partnerschappen. 

Daarnaast wordt veel aandacht besteed aan de contentmarketing. Er komt dagelijks nieuwe content online, die de database met meer dan 1000 beschikbare artikelen aanvult. Genoeg content om continu inspiratie te bieden. 

"In samenwerking met OrangeTalent hebben we een unieke beleving online gecreëerd voor klanten en experts."

Ready for
great success?

David Knul OrangeTalent
David Knul
Business Developer